Thursday, October 20, 2011

Persatuan Pest Control Malaysia Memilih Kepimpinan Baru

  Mohd Shubhi       Thursday, October 20, 2011
A Mohan di sebelah kiri sekali manakala Raymond Lee di
sebelahnya
Mesyuarat agong yang ke-17 persatuan pest control Malaysia atau nama inggerisnya Pest Control Association of Malaysia (PCAM) baru-baru ini telah melantik wajah-wajah baru yang bukanlah orang baru dalam industri kawasan serangga dan juga makhluk perosak di negara kita Malaysia.

En Ang Tang Long yang memegang jawatan Presiden sebelum ini telah digantikan oleh En A Mohan, manakala jawatan timbalan presiden telah disandang oleh En Aimy bin Dato' Abdullah menggantikasn saudara Wahid Udin Ali. Setiausaha persatuan disandang oleh En Raymond Lee.


Barisan exco yang ada bertekad untuk membuat perubahan yang besar dalam industri yang amat mencabar ini dan berjanji untuk menaikkan industriini ke tahap yang lebih tinggi.

Sebagai maklumat Syarikat Pest Sciences (KL) Sdn Bhd merupakan ahli persatuan manakala wakil syarikat pula merupakan salah seorang daripada ahli jawatan kuasa yang baru dilantik.

Gambar di sini

[Iklan:]
[ "PestSciences menyediakan khidmat 'Pest Control' secara profesional bagi mengawal masalah serangga dan makhluk perosak anda. PestSciences juga menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai (Termite Inspection) secara percuma kepada mereka yang risau kalau-kalau premis mereka sedang diserang anai-anai. Hubungi 019-226 0807 bagi mendapatkan khidmat nasihat percuma atau email ke info@pestsciences.com " ]
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Persatuan Pest Control Malaysia Memilih Kepimpinan Baru

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment