Tuesday, November 15, 2011

AirTran Airways Disaman Kerana Lipas

  Mohd Shubhi       Tuesday, November 15, 2011
Penumpang AirTran dan pasangannya menyaman syarikat penerbangan tersebut apabila kapal terbang yang mereka naiki ada lipas keluar dari penyaman udara di atas kepala mereka lalu jatuh kepada pasangan tersebut.

Krew penerbangan tidak membantu mereka ketika diberitahu mengenai lipas itu malah mengarahkan mereka mendiamkan diri dan jangan bising.

Pasangan tersebut sempat merakamkan lipas yang menggangu mereka sebagai bukti dalam saman mereka terhadap syarikat penerbangan itu.

AirTran mendakwa mereka sentiasa melakukan rawatan dan kawalan serangga perosak secara rutin pada semua kapal terbang mereka. Baca laporannya di sini

[Iklan:]
 [ "PestSciences menyediakan khidmat 'Pest Control' secara profesional bagi mengawal masalah serangga dan makhluk perosak anda. PestSciences juga menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai (Termite Inspection) secara percuma kepada mereka yang risau kalau-kalau premis mereka sedang diserang anai-anai. Hubungi 019-226 0807 bagi mendapatkan khidmat nasihat percuma atau email ke info@pestsciences.com " ]
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, AirTran Airways Disaman Kerana Lipas

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment