Saturday, February 18, 2012

Berita baik untuk semua syarikat "Pest Control" - Pengganti Nissan C22 Vanette dah keluar !

  Mohd Shubhi       Saturday, February 18, 2012
Samada semua orang perasa atau tidak apabila sebut sahaja kenderaan syarikat kawalan serangga perosak, kenderaan yang muncul kebanyakannya adalah Nissan C22 Vanette. Van ini merupakan antara kenderaan yang paling lama berada di pasaran negara kita kerana keupayaan dan kepelbagaiannya dalam penggunaan.

Secara tiba-tiba sahaja sejak tahun lepas syarikat Pest Control di negara kita terkejut apabila mereka tidak dapat lagi menukar atau menambah kenderaan Nissan C22 Vanette untuk operasi syarikat mereka, model itu sudah dihentikan pengeluarannya. Jadi pening juga kepala memikirkan kenderaan apa yang boleh dibeli sebagai menggantikan Nissan C22 tersebut.

Nampaknya semua itu sudah dapat diselesaikan apabila Nissan mengumumkan pengganti Nissan C22 Vanette. Ia nampaknya lebih canggih dan lebih menjimatkan dari segi penggunaan petrol berbanding C22 dan kenderaan baru tersebut dinamakan NV200 Vanette.

Lihat lagi hambar van tersebut di sini


[Iklan:]
[ "PestSciences menyediakan khidmat 'Pest Control' secara profesional bagi mengawal masalah serangga dan makhluk perosak anda. PestSciences juga menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai (Termite Inspection) secara percuma untuk premis anda. Hubungi 019-226 0807 bagi mendapatkan khidmat nasihat percuma atau email ke info@pestsciences.com " ] [PestSciences provide profesional pest control services to get rid of your Termites, Cockroaches, Ants, Rats, Mosquitoes, Bedbugs and other pests problem from your premises. Call 019-2260807 to get rid of your pest problems or email us at info@pestsciences.com]
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Berita baik untuk semua syarikat "Pest Control" - Pengganti Nissan C22 Vanette dah keluar !

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment