Tuesday, May 22, 2012

Integrated Pest Management

  Mohd Shubhi       Tuesday, May 22, 2012
Integrated Pest Management atau dalam bahasa Melayunya kita panggil Kawalan Makhluk dan Serangga Perosak secara bersepadu adalah satu teknik kawalan secara paling selamat dan berkesan serta murah dalam jangkapanjang.

Ia merupakan cara kawalan yang mendapat tempat terutamanya di negara-negara maju yang mementingkan penjagaan alam sekitar. Jika anda berminat untuk mengetahuinya secara mendalam sila ke sini untuk mendapatkan buku yang membincangkan teknik tersebut.




[Iklan:] [ "PestSciences menyediakan khidmat 'Pest Control' secara profesional bagi mengawal masalah serangga dan makhluk perosak anda. PestSciences juga menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai (Termite Inspection) secara percuma untuk premis anda. Hubungi 019-226 0807 bagi mendapatkan khidmat nasihat percuma atau email ke info@pestsciences.com " ] [PestSciences provide profesional pest control services to get rid of your Termites, Cockroaches, Ants, Rats, Mosquitoes, Bedbugs and other pests problem from your premises. Call 019-2260807 to get rid of your pest problems or email us at info@pestsciences.com]
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Integrated Pest Management

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment