Saturday, September 29, 2012

Bagaimana dapatkan khidmat pemeriksaan anai-anai percuma

  Mohd Shubhi       Saturday, September 29, 2012
Kebanyakan syarikat Pest Control ada menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai secara percuma. Jika anda punyai bangunan seperti rumah, pejabat atau lain-lain, anda boleh dapatkan khidmat pemeriksaan ini dengan membuat panggilan pada syarikat yang anda mahu.

Syarikat Knockout menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai ini secara percuma. Dengan melakukan pemeriksaan, kerisauan anda samada premis yang anda duduki telah diserang anai-anai dapat dipadamkan dengan segera.

Ingat! anai-anai biasanya bekerja secara diam dan tidak kelihatan. Kebiasannya hanya serangan sudah terlalu teruk sahaja, barulah anda akan sedari. Pada waktu tersebut segalanya sudah terlewat. Oleh itu segera hubungi Knockout dengan mendail 016-206 0136 (Ridwan) untuk temujanji pemeriksaan anai-anai di rumah anda.


Caranya

  1. Dail En Ridwan 016-206 0136 atau Shubhi 019-226 0807. Anda juga boleh menghantar SMS untuk kami menelefon anda semula.
  2. Nyatakan masalah anda samada mahukan khidmat pemeriksaan secara percuma atau sekadar mendapatkan maklumat.
  3. Berikan alamat kediaman serta nombor untuk dihubungi, untuk kami membuat perancangan jadual melakukan pemeriksaan secara percuma.
  4. Pemeriksaan hanya dapat dilakukan pada hari bekerja Isnin hingga jumaat sahaja. Hari Sabtu pada sebelah paginya dan tidak ada pemeriksaan percuma pada hari ahad.
Nota: Pemeriksaan akan dilakukan mengikut jadual yang sesuai oleh syarikat. Kami cuba sedaya upaya melakukannya dengan segera secara pantas yang mungkin. Namun kadangkala pemeriksaan segera tidak dapat dipenuhi atas jadual yang ketat.

Ingat! Elakkan menelefon untuk pemeriksaan percuma pada hari yang sama anda menelefon kami. Permintaan pemeriksaan segera hanya akan dilaksanakan jika jadual mengizinkan.


logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Bagaimana dapatkan khidmat pemeriksaan anai-anai percuma

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment