MyPestNews

Easelife Pest Control

Friday, August 10, 2018

Pentingnya menjaga kebersihan kediaman anda

  Nurthiera       Friday, August 10, 2018


Pernah dengar tak?
Pinggan mangkuk dalam sinki, mesti basuh semua bila nak tidur malam.
Sampah dalam rumah, bungkus rapat dan buang.
Ini semua untuk menghalang dari serangga makhluk perosak datang ke rumah.

Saya pernah dengar dulu, masa zaman sekolah lagi.
Tapi, terkadang buat tak endah saja. Tak ambil berat pon.

Tapi, tetiba ada yang ingatkan semula.
Ruginya selama ni tak buat sungguh-sungguh.
Kan tikus, lipas, semut semua dah berkumpul di rumah !

Bukan tak basuh pinggan, cuma ikut mood jee.
Bila rasa lapang baru buat.
Bila disibukkan dengan urusan lain, bila dah lewat terkadang tak basuh dah.
Esok pagi baru nak basuh.
Tu la ambil ringan je.

Sekarang ni, semua jenis makhluk perosak dah ada di rumah.
Mula lah mencari solution nak menghilangkan semua.
Macam-macam cara dah digunakan, dari cara moden sehinggalah tradisional.
Tapi masih lagi tak berjaya menghalang serangga perosak dari masuk ke rumah !
.
.
.
Berikut merupakan situasi jika anda tidak menjaga kebersihan kediaman.

Untuk mengenal pasti serangga perosak di rumah anda dengan betul dan membantu memastikan bahawa ia dirawat dengan berkesan, hubungi perkhidmatan profesional kawalan serangga perosak.

Pasukan profesional di Easelife Services boleh melakukan 'inspection' di kediaman anda dan mengesyorkan penyelesaian kepada masalah ini.

Dapatkan nasihat profesional daripada Easelife Services dengan 2 langkah mudah ini:
1. WhatsApp atau telefon di talian berikut, Athira 010-234 2542
2. Berikan Nama, Masalah Pest dan Alamat Premis anda. Easelife Services akan berikan penerangan lanjut untuk menyelesaikan masalah pepijat di kediaman anda.

logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Pentingnya menjaga kebersihan kediaman anda

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment