MyPestNews

Easelife Pest Control

Friday, November 16, 2018

Cerita tentang pepijat (Siri 1)

  Nurthiera       Friday, November 16, 2018



'Awak suka kan anak kita kena gigit, garu sampai berdarah, lepas tu biar je. Ayah ape awak ni?'

Amboi, amboi, garangnya kakak tu.

Memang biasa terjadi kepada pelanggan saya. Namanya Nona (bukan nama sebenar).

Puan Nona komplen sebab anak kecilnya sering gatal-gatal satu badan.

Selalu ada kesan kemerah-merahan pada badan anak Puan Nona selepas bangun tidur.

Katanya ada benda boleh menggigit dia pada waktu malam semasa tidur.

Bukannya pontianak atau hantu hisap darah. Tetapi pepijat!

Bila ia gigit, boleh gatal satu badan. Sedap jugak menggaru tapi lama-lama boleh bengkak dan berdarah. 

Itu yang buat Puan Nona melenting kat suaminya.

Muka suami Puan Mona terus pucat sebab kene gertak awal-awal pagi lagi.

Tak boleh bayangkan teruknya kena gigit walaupun pepijat ni kecil je.

Susah hati Puan Nona. Trauma dibuatnya. Lalu suami Puan Nona cuba mendapatkan bantuan pakar.

Kalau nak hapuskan pepijat ni sendiri, memang takde masa. Dia terjumpa company ni. 

Mereka guna Rawatan Haba untuk menghapuskan pepijat atau bedbugs ini. 

Memang selamat dan menjaga alam sekitar.

Kalau anda pun ada masalah pepijat macam Puan Nona ni, jangan berlengah lagi.

Segera bertindak dan minta orang yang pakar untuk hapuskan pepijat di kediaman anda. 




Di Easelife Services, kaedah rawatan haba merupakan salah satu kaedah yang ditawarkan bagi menangani masalah pepijat. Respon memberangsangkan dari pelanggan yang telah mencuba servis ini amat di luar jangkaan sejak kaedah rawatan haba ini dipraktikkan.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang kaedah rawatan haba bagi menghapuskan pepijat, dapatkan nasihat profesional daripada Easelife Services dengan dua langkah mudah ini:

1. WhatsApp atau telefon di talian berikut, Athira 010-234 2542
2. Berikan Nama, Masalah Pest dan Alamat Premis anda. Easelife Services akan berikan penerangan lanjut untuk menyelesaikan masalah pepijat di kediaman anda.
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Cerita tentang pepijat (Siri 1)

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment