Friday, September 6, 2019

hidup aman tanpa makhluk perosak

  nurthiera       Friday, September 6, 2019

Nasi goreng kampung satu !

Ok ! Siap !

Sedang seronok menikmati makanan yang dah di order di kedai makan, tiba - tiba terlihat lipas merayap di kawasan meja, tikus pula main sorok-sorok di celah meja, semut pula berjalan dalam satu barisan di dinding. Timbul persoalan bersihkah kawasan tempat makan tersebut?

Jawapannya adalah tidak bersih sama sekali !

Restoran atau kedai makan yang bersih adalah yang bebas dari ancaman segala makhluk perosak seperti lipas, semut dan tikus. Oleh itu, pastikan restoran yang kerap anda kunjungi bebas daripada salah satu makhluk perosak tersebut.

Selain restoran yang dijamin HALAL, anda sebagai pengguna perlu pastikan restoran tersebut di bawah seliaan syarikat Pest Control yang bertauliah, baru bawa keluarga untuk menikmati makanan di sana. Hal ini untuk memberi jaminan bahawa restoran tersebut bebas dari haiwan makhluk perosak.

Kediaman yang bebas dari makhluk perosak juga amat penting supaya kebersihan di persekitaran anda terjamin. Sejajar dengan namanya makluk perosak, kita mestilah berupaya sedaya upaya untuk membanteras segala kegiatan di persekitaran kita.



Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Lembah Klang, anda boleh memberi kepercayaan kepada kami sebagai pakar kawalan makhluk perosak.

Di Easelife Services, juruteknik terlatih kami akan melakukan pemeriksaan dan mengesyorkan penyelesaian yang terbaik untuk menghapuskan haiwan perosak di kediaman anda tidak kira baharu atau lama. Jangan biarkan masalah makhluk perosak mengganggu anda. 

Serahkan masalah anda kepada Easelife Services Sdn Bhd. Dapatkan nasihat profesional daripada Easelife Services dengan 2 langkah mudah ini: 

1. Klik Link berikut untuk respon pantas --> Ada makhluk perosak di persekitaran saya !
2. Berikan Nama, Masalah Pest dan Alamat Premis anda. Easelife Services akan berikan penerangan lanjut untuk menyelesaikan masalah makhluk perosak di kediaman anda.

logoblog

Terima Kasih kerana membaca, hidup aman tanpa makhluk perosak

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment