Monday, February 22, 2021

2 info pakar kawalan makhluk perosak yang anda perlu tahu

  nurthiera       Monday, February 22, 2021

Masalah semut, lipas, tikus, anai-anai, pepijat dan kutu memang tidak dapat lari daripada dihadapi oleh semua orang. Ada yang tiba-tiba bangun pagi ade kesan gigitan pepijat, gatal - gatal disebabkan kena gigitan kutu, tikus masuk ke dalam rumah melalui lubang-lubang kecil, lipas tiba-tiba keluar dari tong sampah rumah, semut di celahan retakan dinding di rumah dan paling teruk anai-anai dah menyerang almari atau bahagian kayu dalam rumah. 

Mesti ada salah satu peristiwa yang tak dapat anda lupakan dengan serangga yang disebutkan tadi. Rumah rosak boleh panggil tukang baiki rumah bantu baiki pintu tercabut, dinding berlubang dan sebagainya. Kalau ada masalah semut, lipas, tikus, anai-anai, pepijat dan kutu di dalam rumah, boleh panggil pihak pest control atau pakar kawalan perosak datang ke rumah. Di sinilah wujudnya pakar kawalan makhluk perosak yang akan membantu anda menangani masalah yang disebutkan tadi.

Berikut merupakan 2 info pakar kawalan makhluk perosak yang anda perlu tahu: 

1) Lesen pengendali kawalan makhluk perosak 



Untuk pengetahuan anda, semua syarikat pakar kawalan makhluk perosak seharusnya mempunyai lesen pengendali kawalan makhluk perosak. Lesen ini akan diberikan kepada syarikat yang berdaftar untuk menjalankan servis kawalan makhluk perosak di mana-mana lokasi seperti rumah, pejabat atau restoran.

Oleh itu, sebelum anda membuat keputusan untuk menggunakan khidmat kawalan makhluk perosak dari mana-mana syarikat yang berkenaan anda seharusnya mengesahkan terlebih dahulu syarikat tersebut mempunyai lesen pengendali kawalan makhluk perosak atau tidak.

Di E Pest Control, pihak kami sedia maklum akan peraturan yang ditetapkan oleh pihak berwajib. Oleh itu, pihak kami sentiasa mengemaskini segala dokumen yang diperlukan untuk terus kekal memberikan servis yang terbaik kepada anda.

2) Lesen pemakai racun makhluk perosak


Selain dari syarikat yang memerlukan lesen untuk mengendali kawalan makhluk perosak, pekerja atau juruteknik yang bekerja untuk syarikat dalam bidang kawalan makhluk perosak seharusnya mempunyai lesen pemakai racun makhluk perosak.

Lesen ini diberikan kepada juruteknik untuk menjalankan kawalan makhluk perosak di sebarang lokasi yang diperlukan untuk melakukan servis. Proses untuk mendapatkan lesen juga bukanlah suatu yang mudah apabila pemohon memerlukan pengetahuan dalam bidang kawalan makhluk perosak. Pemohon juga perlu menjalani peperiksaan khas dan lulus dengan jayanya sebelum lesen tersebut dikeluarkan.


Oleh itu, jangan rasa gusar untuk hubungi pakar kawalan mahkluk perosak. Pihak kami akan berikan servis yang terbaik kepada anda supaya masalah makhluk perosak di persekitaran anda selesai. Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Lembah Klang, anda boleh memberi kepercayaan kepada kami sebagai pakar kawalan makhluk perosak.

Serahkan masalah anda kepada E Pest Control. Dapatkan nasihat profesional dari pakar kawalan makhluk perosak dengan 2 langkah mudah ini: 

1. Klik Link berikut untuk respon pantas --> Ada makhluk perosak di persekitaran saya !
2. Berikan Nama, Masalah Pest dan Alamat Premis anda. E Pest Control akan berikan penerangan lanjut untuk menyelesaikan masalah makhluk perosak di kediaman anda.


logoblog

Terima Kasih kerana membaca, 2 info pakar kawalan makhluk perosak yang anda perlu tahu

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment