Tuesday, April 3, 2012

Kenapa lebih bijak untuk memilih syarikat pest control yang berhampiran dengan premis anda

  Mohd Shubhi       Tuesday, April 3, 2012

  • Kenapa lebih bijak untuk memilih syarikat Pest Control yang ada berhampiran dengan kawasan penginapan kita untuk membantu selesaikan masalah makhluk perosak adalah disebabkan beberapa faktor:
    • Jika syarikat berada berhampiran dengan kawasan penginapan kita, kita biasanya akan mendapat keistimewaan perkhidmatan yang lebih baik daripada syarikat yang berada di luar kawasan penginapan kita.
    • Sebarang panggilan atau aduan daripada pelanggan yang hampir dengan kedudukan pejabat syarikat Pest Control lebih mudah ditangani.
    • Premis kita akan terlebih dahulu dilayan berbanding premis jauh kerana segala operasi syarikat pest control tersebut akan bermula dari kawasan kita sebelum keluar ke kawasan yang lebih jauh.
    • Kita lebih layak untuk mendapatkan diskaun perkhidmatan kerana jarak yang perlu diambil oleh syarikat pest control untuk ke premis kita adalah hampir dan kos logistik adalah lebih murah.
    • Kita boleh memastikan sendiri keadaan syarikat paet control tersebut samada boleh dipercayai atau tidak dengan pergi melawat sendiri ke pejabat syarikat.
    • Jika kita tidak berpuas hati dengan servis syarikat, kita boleh terus pergi ke pajabat syarikat untuk membuat aduan terus kepada boss syarikat.
    • Ada terlalu banyak syarikat pest control di pusat-pusat bandar terutamanya di Selangor dan juga Kuala Lumpur dan bukan semuanya berlesen. Anda akan menghadapi kesukaran untuk mempastikannya jika pejabat syarikat berada terlalu jauh daripada rumah anda.
    • Anda boleh terus pergi memeriksa segala kelayakan syarikat tersebut di pejabatnya untuk meyakinkan diri anda melantik syarikat yang bertauliah.
    • Untuk tips memilih syarikat pest control yang bertauliah anda boleh baca di sini.




[Iklan:] [ "PestSciences menyediakan khidmat 'Pest Control' secara profesional bagi mengawal masalah serangga dan makhluk perosak anda. PestSciences juga menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai (Termite Inspection) secara percuma untuk premis anda. Hubungi 019-226 0807 bagi mendapatkan khidmat nasihat percuma atau email ke info@pestsciences.com " ] [PestSciences provide profesional pest control services to get rid of your Termites, Cockroaches, Ants, Rats, Mosquitoes, Bedbugs and other pests problem from your premises. Call 019-2260807 to get rid of your pest problems or email us at info@pestsciences.com]
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Kenapa lebih bijak untuk memilih syarikat pest control yang berhampiran dengan premis anda

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment