Sunday, September 30, 2012

Kenapa anda perlu gunakan khidmat Knockout!

  Mohd Shubhi       Sunday, September 30, 2012
Rentokil beli Western Exterminator
Syarikat pest control Rentokil ditubuhkan oleh seorang professor di Imperial College London, Harold Maxwell Lefroy, pada tahun 1924.

Syarikat pest control Western Exterminator pula ditubuhkan pada tahun 1921 dan berpusat di California. Mereka mempunya 36 cawangan di sekitar California, Arizona dan juga Nevada. Syarikat ini menjana pendapatan sebanyak USD149 juta setahun.

Reuters melaporkan syarikat Rentokil yang juga memiliki syarikat kurier City Link sedang dalam proses membeli Western Exteminator dengan harga USD99.6 juta.

Dengan pembelian tersebut Rentokil bakal menduduki tempat ketiga sebagai syarikat pest control terbesar di Amerika Utara. Ini seiring dengan matlamat Rentokil untuk membuat pembelian syarikat-syarikat pest control di Amerika Utara, Amerika Latin dan juga Timur Tengah.
Sumber

Pembelian syarikat Pest Control di Malaysia
Sebelum ini di negara kita menyaksikan pembelian beberapa syarikat pest control oleh Rentokil dalam usaha mereka menguasai pasaran pest control di Malaysia. Ini termasuklah pembelian syarikat United Fumigation yang mana merupakan sebuah syarikat pest control bumiputera terbesar di Malaysia.

Nampaknya Knockout Fumigation Sdn Bhd tidak ada pilihan lain selain daripada membina dan menjadi sebuah syarikat pest control terbaik dan terbesar di Malaysia bagi menandingi Rentokil yang telahpun membunuh sebuah syarikat bumiputera paling lama dan paling besar di sini.

Ayuh rakyat Malaysia, berilah sokongan pada KNOCKOUT FUMIGATION SDN BHD, dengan mendail 019-226 0807 (Shubhi) untuk sebarang masalah pest control. Kami sedia memberikan khidmat yang terbaik dalam usaha menandingi Rentokil.
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Kenapa anda perlu gunakan khidmat Knockout!

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment